tisdag 6 oktober 2009

Du och jag döden.

Ikväll brinner det ett ljus i mitt fönster, det brinner för en väldigt nära och kär person som lämnat jordelivet alldeles för tidigt.

Det var en människa med ett stort hjärta. Han hade sällan långt till ett skratt. Vi har hoppat i höstackar ihop, vi har kört traktor och det är många dagar som vi tillbringat tillsammans i slalombacken.

Ikväll finns alla mina tankar och hela mitt hjärta hos han och hans familj. Jag önskar att jag kunde förmildra smärtan, att jag kunde göra det hela ogjort - men det går inte.

Jag sörjer.

8 kommentarer:

Hanna sa...

*kramar och värme*

Rebecca sa...

Åh... Jag beklagar din sorg, Johanna...

Eldregn sa...

Varma kramar åt ditt håll.

AmY sa...

Låter tufft vännen. Varm kram.

Hanna sa...

Jag har inga bra ord att säga. Skickar över en stor kram istället.

Ingela sa...

Så tragiskt vännen...Skickar stora varma kramar till dig! Tänker på dig!

Mellis sa...

finner inga ord men skickar massor av kärlek och kramar <3

Hanna sa...

En privat uppläsning kan absolut ordnas! :)

Det gläder mig att höra att du mår bättre nu. Jag ser verkligen fram emot att träffa dig igen. Saknar dig!

kramar ~