tisdag 6 januari 2009

Det kan bara bli bättre nu...

Året började inte direkt som jag tänkt mig. Jag hade målat upp för mig hur det här året ska bli så bra, så annorlunda. Men precis som förra året så inleddes det på sjukhus.

Men det som är bra är att det bara kan bli bättre nu! Det är en vecka och tre dagar kvar tills flyttlasset går. Det är en vecka och fem dagar kvar tills jag återigen börjar på universitetet. Jag är verkligen hur nervös som helst inför båda delarna, men samtidigt så längtar jag så mycket! Jag hoppas bara jag hinner bli frisk...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som en tröst på vägen:
http://www.youtube.com/watch?v=NWixUIMTjYc

Kanske?

Syns på fredag!

Anna sa...

Så kallad skräckblandad förtjusning :) Härligt men läskigt! Har det jag med även om mina mål för det här året inte innebär en flytt - gjorde ju det förra året...

Det här blir vårt år! Och nej det kanske inte började som vi planerade men nu jävlar Johanna! Det här är fan vårt år!

Största kramen!