lördag 12 december 2009

Bloggtorka del 2, och nya saker som händer.

Ingen vart kommer jag med min bloggtorka. Men det kanske blir ändring på det! Tisdagen inleder jag med en skrivarkurs. Vart den bär är det endast pennan (eller tangenterna..) som vet ;)

Saker som händer nu:

* Jag är fortfarande mycket kär! :)
* Jag kan känna viss uppskattning för att julen närmar sig.
* Jobbfronten känns ljusare.
* Jag har gjort enormt stora personliga framsteg.
* Champange är bra när man firar.
* Jag har läst Dexter och har nu börjat med Montecore.
* Svininfluensan har inkräktat på nära och kära.
* Nu faller snön... :)

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Det mesta av det där låter ju riktigt, riktigt härligt och välförtjänt, och jag blir så glad av att höra om det! Kanske mest grejen då med svininfluensan som inte ska räknas som välförtjänt... :P

Vad är Dexter och vad är Montecore? Och hur ser det ut nu på jobbfronten?

Hanna sa...

Spännande med skrivarkurs!

Och du, vi bara måste se till att få biljetter till premiären av nästa Harry Potter! :D

KRAM

Lisa sa...

Skrivarkurs? Åh, vad roligt!

Champagne är nästan alltid bra. Dexter likaså :)

Hoppas vi kan ses snart!
Kram