lördag 9 maj 2009

Jag hänger med frukt-snubben!

Just det, jag hänger med frukt-snubben, det är mitt nya intresse! Han har otrolig kunskap om frukt och grönt och svarar mer än gärna (åtminstone tror jag det ;)) på mina knasiga frågor om frukt och grönt.

Tänkte ju såklart att jag skulle skriva något spännande fakta om någon fräck frukt också, men förkylningen har satt sig runt varenda hjärncell idag och mina tankar når inte riktigt fram

Så därför äter jag banan, apelsin, päron och hoppas på att c-vitamin chocken ska bota bort förkylningen.

Så att jag återigen kan hänga med min frukt-snubbe! ;)



Ps. Frukt-snubben är en snäll kille som jobbar nere i fruktaffären här på torget, glömde visst att nämna det ;)

3 kommentarer:

Miiqa sa...

Ja, ät mycket frukt och bli frisk snart! Stor kram!

Ingela sa...

Frukt är nyttigt! :) Tyvärr äter jag alldeles för lite..

Tack för gratulationer på vår Bröllopsdag! Ja, det var vi på bilden! :)

Kramar!

Johanna sa...

Miiqa: Japp, nu är jag mer frisk :) Frukt är bra!

Ingela: Ni var riktigt fina på den bilden. Såg sådär lyckliga ut som det bara går att se ut på en bröllopsdag..

Kramar!