söndag 31 maj 2009

Sommaren i svart-vitt.

Sommaren är här, med besked! Det är varmt och solens strålar letar sig in i varenda vrå. Men min sommar är svart-vit precis som mitt humör är. Det är svart-vitt just nu. Antingen har jag det bra eller så känns det som att ingenting fungerar och jag vill bara lägga mig ner och dö i princip.


En ros förgyllde min promenad till affären.

Långa, många meter är vägen till affären... där jag ska köpa fika till dagens...
Egen-picnic på gräsmattan... ett par böcker, lite musik och gott fika måste väl kunna göra den här dagen till en lite ljusare dag.

2 kommentarer:

pluggisen i lkpg sa...

En bra låt brukar också fungera, kanske den här:

http://www.youtube.com/watch?v=I2nSSWGWBis

Du kommer nog att känna igen den rätt snabbt ven om det inte är samma version, orginalet är inte bra, den här är däremot grym!

Kramar

Johanna sa...

Thanks! Visst känner jag igen, och visst skulle jag aldrig ens få för mig att lyssna på orginalet, men denna var riktigt bra :)

KRamar!