tisdag 14 juli 2009

Sommarträff, flytt och annat som händer.

Jag letar lägenhet, jag och min vän. Men det går lite segt just nu. Iof har vi ganska precis börjat leta, men det kunde ju funnits mer lägenheter ute också. Nog har vi en del krav, för denna gången ska jag bo på ett tryggt ställe där jag känner mig hemma. Men det borde inte vara omöjligt...

Helgen som gick var det dags för sommarträffen med SHEDO. Den vart riktigt lyckad och jag tror att alla var ganska så nöjda efter 24 timmars umgänge. En fin föreläsning hann vi med också.

Känner att jag skriver ganska så osammanhängade och ointressant just nu, men jag är så jäkla trött. Jag skriver mer när det lättat i huvudet ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!

Det blir lgh, när vi minst anar det ska du se! Det löser sig, som vi norrland säger ;)

//...

Johanna sa...

Jopp, visst löser det sig :) Annat vore bara fruktansvärt dumt. När man minst anar det så...!