fredag 31 juli 2009

Semester!

Om än en endagssemester, men det är semester!!

Imorgon tar jag och vännen min färjan till vårat grannland Danmark. Tanken är att dagen ska spenderas på skagens stränder. Vi har packat väskan med freesbee, bollar och ett gott humör :)

Först tänkte jag försöka sova inatt, något som inte är sådär jättevanligt förekommande här. Men idag känner jag mig faktiskt supertrött och sömnig, så jag hoppas John Blund tänker komma på besök hos mig ikväll.

Återkommer med lite bilder efter morgondagen, tills dess - ha de!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän!

Imon bär det av till främmande land! ;)

Efter John Blund varit hos dig kan du väl skicka honom till mig också en sväng, är du snäll :)

Vi ses imon!

Natt Gott!!

//Ida

Hanna sa...

Heey,
jag var ju i Skagen igår! Också en dagstur, tillsammans med mina systrar. Det är så mysigt där. :) Hoppas ni får en härlig dag!

kramar ~

Johanna sa...

Hanna: Vad kul! Synd att vi inte visste det, då kunde vi sällskapat ;) Nejdå, men det ska bli riktigt skönt!

Ida: Vi ses imorn vännen min, ska bli skönt med en heldagssemester :)