lördag 18 juli 2009

Tapetsera bort känslorna

Det är just det jag och vännen min ska göra idag. Eller jag vet inte om hon känner detsamma, men jag kan tänka mig att båda känner för att få ut en del känslor. Men jag ser fram emot det. Jag tycker om att grejja och fixa. Jag tycker om när det blir förändring och när det märks skillnad. Sen är det bara ett stort plus att jag ska göra detta med en underbart fin vän :)

Det är mycket som rör sig i huvudet just nu, och inte blir det bättre av att båda mina terapeuter har bestämt sig för att semestra. Själv tycker jag att det där med semester är helt klart överskattat ;) Nejdå, jag unnar dem verkligen den lediga tiden och all energi som de kan få av att vara lediga.

Nu ska jag förmiddagsfika och drömma mig bort bland lägenheter som jag vill bo i, och hundar som jag vill ha!

Lugn till dagen!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Kikar in och säger hej! Hoppas du har det bra och att tapetseringen gick fint. Lycka till med lägenhetsletandet! :)

kramar

Anonym sa...

Hihi ;) Ja, det var en del känslor som vi tapetserade in tror jag :P

Det var riktigt skönt att göra något med händerna och arbeta fysiskt också. Det var ju inte de rakaste väggar vi stött på, men tur att jag hade en bra lärare!

//...