onsdag 2 september 2009

Ett roligare inlägg.

Två norrmän:

-Vet du, i USA blir en man påkörd varje kvart!
-Oj, vilken otur han måste ha då.


Så, nu har jag redan levt upp till rubriken på dagens blogginlägg ;)

Annars är jag febrig och sjuk idag. Skulle egentligen ha varit iväg och sett på två lägenheter, men istället ligger jag nerbäddad under täcket på soffan. Har hitintills kollat på Tredje Skiftet. Bonde söker fru och Hem till gården... så roligt har jag det idag ;)

Jag hoppas bara att jag är frisk och kry till imorgon, för på fredag vill jag vara jättefrisk!

8 kommentarer:

Rebecca MW sa...

Vad händer på fredag??

Krya på dig kära du!

Johanna sa...

Oh, det är en fest som jag hemskt gärna vill gå på, plus att det vore skönt om inte näsan droppade då ;)

Tack, tack min vän!

Hanna sa...

Krya på dig vännen!

kramar

AmY sa...

*haha* den var rätt bra =). Kul att läsa lite i din blogg, hoppas förkylningen snart vill ge vika och att den ska bytas ut mot lyckokänslor i hela kroppen och knoppen=). Det är du värd! //AmY

Ingela sa...

Hoppas att du känner dig bättre idag vännen!

Kram på dig!!

Lisa sa...

Krya på dig gumman!

Lellan sa...

tack tack! :)

Ingela sa...

Tack för att du tycker om min nya blogg!! :)

Kram och hoppas att du är frisk nu!!