söndag 15 februari 2009

Ledsamhet

Jag är ledsen idag, jag är ledsen men jag vet inte riktigt varför. Jag har svårt att hitta ord som beskriver känslan, jag har svårt att sortera i vad det egentligen är jag känner.

Det finns så många känslor! Jag önskar ibland att man bara hade ett fåtal, för det blir så krångligt när man kan känna så mycket.

Det är så svårt när vissa saker är så fruktansvärt dubbla, när jag å ena sidan bara vill, å andra sidan vill jag inte alls.

Jag känner mig fruktansvärt kluven idag, och det är inte ett dugg roligt, bara ledsamt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sänder varma kramar!

Johanna sa...

Det tog ett bra tag innan jag kopplade, men nu vet jag vem du är. Det hade ju inte gjort något om jag inte vetat, men nu har jag hittat kopplingen ;)

Tack för dina kramar, de värmer!