lördag 7 februari 2009

Nytt, nytt, nytt!

Äntligen, efter tre veckor har bredbandsbolaget lyckats leverera det bredband som från början var lovat vara inkopplat första veckan...

Det är ganska energikrävande att byta stad, lägenhet och göra en ny-start. Jag är mest trött hela tiden och har egentligen inte orkat med särskilt mycket. Men det betyder att det finns mer som väntar när jag väl orkar.

Jag trivs otroligt bra i min nya fina lägenhet (utlovade bilder kommer så småningom, möjligtvis på facebook). Den har ett grymt härligt kök, ett litet men fint vardagsrum, hall och badrum. Är för det mesta glad över att den ligger på fjärde våningen, med undantag när jag flyttade in och allt skulle bäras upp ;)

Jag är glad, trött, förvirrad, lättad, nervös, upprymd och väntar bara på att jag ska landa någonstans i allt detta...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att du är tillbaka online, ska bli så roligt att se dina bilder. Ta hand om dig så hörs vi! Stora kramen, Sus

Helena sa...

Välkommen tillbaka till internetvärlden! Jag har saknat dig!
KRAMAR Helena

Johanna sa...

Susanne: Ska försöka få till bilderna snart, vet att du väntar :)

Du skulle se omgivningarna här, Kajsa skulle stormtrivas! Måste ju säga att det är ensamt på promenaderna, mycket roligare när du och Kajsa sällskapar.

Saknar dig! Stora Kramen

Helena: Du ska veta att jag saknat dig med! Men nu, äntligen, har jag internet. Känns bra att återigen kunna hänga i accosiationstråden ;)

Stor varm kram!