onsdag 12 november 2008

Bomull i öronen..

"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."

A.A Milne


Jag blir inte lyssnad på! Den personen jag pratade med hade inte bara ludd i ena örat, han hade nog en hel bomullsfabrik, i båda öronen!

Det är en jäkla skitdag, och jag vill bara gömma mig under täcket och aldrig mer komma fram. Det regnar, det är mörkt ute, jag bara tappar allt jag lyfter på, jag har ont, jag är trött och jag är hungrig just nu.

2 kommentarer:

Anna sa...

Världens största pantertantkram! Sådana dagar suger verkligen! Men det blir bättre- I promise!

KRAAAAAAAAAM!

Johanna sa...

Tack, tack världens bästaste pantertant! Vet inte vad jag skulle göra utan dig, förmodligen torka ihop som ett litet russin eller nått ;)

Kram!