onsdag 5 november 2008

Jag ska flytta!

Jag ska flytta, till en större stad, ganska snart. Jag är nervös, jag är orolig, jag är modig, jag är förväntansfull.

Det är sjukt mycket att tänka på. Det är inte som att det bara är att vika ihop tröjan, byxorna och sätta sig på tåget… nejdå, det finns en triljon saker jag borde göra, vara ansvarsfull och ta tag i, och det är precis det jag ska göra idag.

Jag är stark, modig och jag kommer klara det här (om inte annat blir min terapeut glad över att jag skriver det här om mig själv ;))!

6 kommentarer:

Anna sa...

Vart ska du flytta???

Kram!

Johanna sa...

Till Göteborg :)

Anna sa...

Fan vad kul!!! Verkar vara en himla trevlig stad!

Johanna sa...

It is! :) Då vet du ju vart du å Oscar kan semestra med!

Anna sa...

johanna: Jomenvisst! Och Göteborg är det faktiskt roligare att åka till än Linköping! Om jag får säga det själv ;)

Vi saknar dig för övrigt. Är tomt utan pantertanten att tjöta med! Men före jul försöker vi tycker jag!

Kram!

Johanna sa...

Visst är Göteborg satans mycket trevligare att åka till! Där finns ju liseberg ;)

Före jul försöker vi boka in en date! ;)

Kram!