lördag 22 november 2008

Lagom är bäst!

Summa sumarum av gårdagskvällen är följande:

~ Jag börjar bli gammal, då första gäspen kom vid halv nio.
~ Jag börjar bli gammal, då jag endast drack glas vin och var mer än nöjd därefter.
~ Jag börjar bli gammal, då jag och Lisa tog beslutet att inte följa med ut eftersom vi tänkte på hur kallt det skulle bli att ta sig hem igen inatt.

Fast det som är skönt med ovanstående är att det inte gör mig något, det gör mig inte ett dugg. Jag kan gärna somna framför idol efter två glas vin.

Undrar om denna slutsats gör mig ännu äldre? ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lagom är verkligen bäst! Tack för en mysig kväll. Det gör vi om, trots att vi är ganska gamla och förståndiga. Då kanske vi kan dela på en flaska vin i stället för att dricka en halv var, det tror jag blir alldeles lagom! ;) Kram Lisa

Johanna sa...

I know! Lagom it is ;) Självklart delar vi en flaska vin, är tråkigt vuxna och somnar framför idol som de ordentligt, förståndiga gamla människorna vi är ;) Kram!

Anonym sa...

... och att efter en högljudd kväll i alkohol och vänners sällskap klara av att skriva ett inlägg klockan 07:10 (!) dagen efter, är det ytterligare ett bevis? ;)

Johanna sa...

Eldregn: Haha, offcourse it is! ;)

Helt ärligt så hade jag fortfarande inte somnat då, sen om det är att vara gammal eller inte, det lämnar jag osagt.

Det är liksom en prestation måste jag säga, att bara dricka ett par glas vin och nästan somna framför idol :)

Anonym sa...

Roligt att se dig här, har undrat hur du har haft det. Nu vet jag.

Kram!