tisdag 17 mars 2009

Sol, sol och ännu mer sol!

Idag har det bara varit sol, från morgon till kväll. Jag mår så bra av solen, den gör mig varm och stark. Så en promenad på förmiddagen vart det, sen blev det lunch på balkongen och på eftermiddagen tog jag mig ännu en promenad. Fotade lite halvslarvigt med mobilkameran på vägen, bara så ni får se hur fint det var idag.






De två översta bilderna är nerifrån sjön där det var helt underbart fint idag, solen fick vattnet att riktigt glänsa och glittra. Den nedersta bilden är ifrån skogen på väg hem igen. Har hittat en speciell sten där man kan se ut över sjön och promenadstråket där folk går, riktigt härligt att kunna sitta där och bara observera alla som går förbi...

5 kommentarer:

Hanna sa...

Åh! Men helt fantastiskt vackert!
Och jag vill med ha sådana tofflor du skrev om!! Fast jag måste ju inskaffa micro också.. Och ja.. en större lägenhet med kök så micron får plats ;) Nja.. Blir nog ett senare projekt..

*kramar*

Johanna sa...

Haha! Det är detsamma här också egentligen, eller jag har en micro, men jag har ingen plats för den. Fast egentligen är jag inne i ngn slags anti-micro fas, så jag vill heller inte använda den. Fast det vore inte helt fel med ett större kök ;)

Visst är det vackert! Kände att jag nästan gick och smålog hela tiden för att det var så skönt med solen och det blir så fint...

*kramar*

Anonym sa...

Åh vad härligt det såg ut... både med vädret och omgivningen =)

Förresten... vart har ni gjort av all snö? :P


Kram!

Johanna sa...

Eldregn: Snö, vadå snö? ;) kram!

Anonym sa...

Underbara bilder!!

Kram!