tisdag 3 mars 2009

Sömnrekord!

Jag tror nästan att jag slagit något slags sömnrekord. För jag har i princip sovit från klockan 14 igår eftermiddag till klockan åtta i morse!

Jag hade terapi igår mellan 13-14 och efter det så somnade jag på soffan där, sov fram tills klockan åtta då jag blev väckt och fick skjuts hem av min terapeut. Tänkte att jag kommer aldrig kunna sova inatt efter en sån extrem tupplur, men det gjorde jag! Somnade på en gång och har sovit fram tills åtta i morse. Vet ni att det är 18 timmar! Ok, jag kanske inte sov effektivt i 18 timmar, men säg att 16 av dem var effektiv tid så är ändå det väääldigt länge!

Det är ju bara att konstatera, jag behövde det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad skönt att höra att du sovit bra, effektiv sömn är grymt bra. Ta hand om dig så hörs vi, kramar Sus

Helena sa...

Vad skönt att du äntligen fått sova igen! Saknar dig vännen! KRAM <3

Anonym sa...

Underbart att du fått sova bra! KRAM!