måndag 1 december 2008

Min lilla rocker!

Jag saknar min vän, min lilla tjej. Hon är faktiskt åtta år gammal nu. Åtta år! Jag kommer ihåg första gången jag höll henne i mina armar, det lilla knytet.

Jag kommer även ihåg när hon skulle få en lillebror och vart tillfrågad vad lillebror skulle heta; Jimmy Jansson eller Jesus, blev svaret. Jimmy Jansson för det är största idolen och Jesus eftersom det snart var jul.

Samma jul fick hon Jimmy Janssons skiva i julklapp. Från det att vi ätit upp kvällsmaten så rockade hon och jag till "Vi kan gunga" hela kvällen. Låten stod på repeat och innan kvällen var slut kunde jag vartenda ord i låten. Men shit vad vi rockade!

Jag saknar henne, min lilla rocker, som nu är stora tjejen. Till jul får jag se henne igen och återigen förundras över hur jäkla snabbt hon växer och hur mycket jag faktiskt tycker om henne.

Inga kommentarer: